8.Sınıf İnkılap Tarihi 1.Ünite Çalışma Fasikülleri TEK PDF

6 tane il mem tarafından hazırlanan 1.ünite ile ilgili fasiküldeki soruları tek pdf haline getirdim. Cevap anahtarlarını ayrı olarak ekledim.

8.sınıf inkılap tarihi 1.ünite için soru hazırlayan iller;

1) ADANA

2)ANKARA

3) BURSA

4) MUĞLA

5) TRABZON

6) ERZURUM

İsterseniz bu fasikülleri ayır ayrı olarak da indirebilirsiniz. Ama ben tek pdf olarak daha çok işe yarayacağını düşündüğüm için bu şekilde yaptım. TEK TEK kullanmak isteyenler için de ayrı bağlantı ekliyorum istediğinizi indirebilirsiniz. İndirmeden önce görüntüleyebilirsiniz.

8.SINIF İNKILAP TARİHİ 1.ÜNİTE FASİKÜL İNDİR TEK PDF

1) ADANA 1.ÜNİTE FASİKÜL

2)ANKARA 1.ÜNİTE FASİKÜL

3) BURSA 1.ÜNİTE FASİKÜL

4) MUĞLA 1.ÜNİTE FASİKÜL

5) TRABZON 1.ÜNİTE FASİKÜL

6) ERZURUM 1.ÜNİTE FASİKÜL

8.SINIF İNKILAP TARİHİ 1.ÜNİTE FASİKÜL TEK PDF İNDİR -CEVAP ANAHTARI

2 yorum:

  1. abi denmenezi çödüm

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, cevap anahtarlarını bulamadım yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil